Godina čitanja u školskim knjižnicama

Velik je broj aktivnosti koje su diljem Hrvatske proveli školski knjižničari u svojim školama u Godini čitanja i koje su podijelili s nama.
Jedan od načina dijeljenja je zajednička mrežna stranica školskih knjižničara Školske knjižnice u Godini čitanja. Ta je stranica plod ideje školskih knjižničarki Dragice Pršo i Draženke Stančić, kako bi na vizualno atraktivan način na jednom mjestu bile vidljive aktivnosti školskih knjižničara. Ideja je predstavljena na državnom skupu Proljetna škola školskih knjižničara i odlično je prihvaćena o čemu svjedoče brojne objave na stranici. Materijali za objavu (tekstovi, fotografije, video i audiozapisi te poveznice) slani su urednicama stranice ili na posebnu e-adresu kreiranu za tu priliku. Do tih je materijala bilo lako doći jer su školski knjižničari, pripremajući objavu o svojim aktivnostima za mrežne stranice škole ili knjižnice prosljeđivali gotove materijale za zajedničku mrežnu stranicu.
Budući da su škole i školske knjižnice trebale prikupiti podatke o aktivnostima u Godini čitanja za izvješće Ministarstvu znanosti i obrazovanja, viša savjetnica za školske knjižničare iz Agencije za odgoj i obrazovanje Adela Granić pozvala je školske knjižničare da već prikupljene evidencije o provedenim aktivnostima proslijede u zajedničku bazu koja se generirala upravo kroz popunjavanje online upitnika u obliku Googleovog obrasca.
Upitnik je prikupljao stratifikacijske podatke poput županije, vrste škole, naziva škole i mjesta te imena i prezimena školskih knjižničara. Potom je slijedilo unošenje aktivnosti. One su se unosile svaka zasebno, a prikupljani su sljedeći podaci: naziv aktivnosti, vrsta aktivnosti, vrijeme održavanja, trajanje, broj sudionika te poveznica na web zapis aktivnosti. Popunjavanje upitnika bilo je dobrovoljno i u značajnom obimu.
Detaljno izvješće o provedenim aktivnostima bit će objavljeno na Proljetnoj školi školskih knjižničara, a svakako možemo biti zadovoljni rezultatima naših aktivnosti. Školski su knjižničari neke aktivnosti planirali posebno za Godinu čitanja, no u većini je slučajeva riječ o aktivnostima koje i inače provode, samo što su one u Godini čitanja dobile na važnosti, netko je obratio pažnju na njih. U nekim je to školama bila odlična prilika za uključivanje cijelog kolektiva u neku aktivnost koju je osmislio i vodio školski knjižničar tako da se nadamo da se i pozicija školskih knjižničara u nekim sredinama izmijenila nabolje.
U svakom slučaju, nama je svaka godina Godina čitanja, sad samo trebamo u to uvjeriti i sve ostale.
Odgovori
Morate biti prijavljeni da biste objavili komentar.