Knjižna booka u Godini čitanja!

Poštovani i dragi ljubitelji knjige i čitanja,
javljamo vam da će se sedma po redu Knjižna booka zasigurno održati u Godini čitanja u velikoj auli Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu!
O programu i sudionicima
Svečanost knjige i čitanja, kojom obilježavamo Međunarodni dan dječje knjige i Andersenov rođendan (2. travnja), planiramo održati ili 30. ožujka ili krajem svibnja. Čekamo nove epidemiološke mjere najavljene za 15. ožujka kako bismo znali koliki nam broj sudionika i iz kojih dijelova Lijepe Naše može doći. S obzirom da smo se prošle godine susreli sa još težim izazovima, spremni smo i ovogodišnju Knjižnu booku održati u kombinaciji stvarnog i virtualnog.
U prostoru će biti postavljene tematske izložbe, radovi učenika osnovnih i srednjih škola nastali u suradnji i pod stručnim vodstvom školskih knjižničara. Na svečanosti će biti održana dodjela nagrada za ovogodišnji natječaj Kanižajada Limačijada, a ako pomaknemo svečanost za kraj svibnja, tada bismo mogli nagraditi i pobjednike natječaja Stvarajmo eKreativno i onog vezanog uz Noć knjige (uskoro slijede detalji natječaja)!
Nagrade i pohvale učenicima i mentorima koje ne bude moguće dodijeliti uživo, bit će poslane poštom.
Sve vas koji ste bili vrijedni ove godine i sa svojim ste učenicima pripremili neki program koji biste rado s nama podijelili na bilo koji način: nastupom uživo, radovima na izložbi, snimkom nastupa, audio i/ili videosnimkom, molimo ispunite što prije Tablicu za prijavu sudjelovanja!
Načini sudjelovanja
Cijeli program bit će snimljen i bit će ga moguće pratiti putem izravnog prijenosa (live streaminga) preko naše stranice Facebooka.
Dobitnici nagrada i svi oni koji ne mogu sudjelovati u programu uživo, mogu svoje priloge snimiti i poslati na e-adresu knjizna.booka@husk.hr. Materijal treba snimiti u rezoluciji 1920 x 1080 (u omjeru 16:9), tj. FHD ili Full HD. Većina mobitela trebala bi imati tu opciju (poželjno 30 FPS, ali nije nužno).
Snimljeni materijal bit će uvršten u program svečanosti.
Poštivanje epidemioloških mjera pri održavanju svečanosti
Hrvatska udruga školskih knjižničara, kao organizator događaja, poduzima sve potrebne radnje kako bi svim sudionicima osigurala kvalitetan program uz pridržavanje važećih preporuka Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo.
Od propisanih mjera koje poduzimamo kao organizatori izdvajamo:
- osiguranje dezinfekcije i maski (maske su neophodne za sve sudionike osim za izvođače programa za vrijeme trajanja izvođenja)
- osiguranje rasporeda i propisanoga razmaka od 2 metra među gledateljima
- sigurnu udaljenost govornika od gledatelja
- dezinfekciju mikrofona i govornice iza svakog govornika/izvođača i evidenciju sudionika.
Zbog važnosti zaštite svih sudionika, molimo vas pažljivo pročitajte cijeli dokument uputa, a naročito dio koji se odnosi na upute za sudionike (mjerenje temperature, odustajanje od dolaska u slučaju simptoma bolesti i/ili kontakta s osobom zaraženom virusom COVID 19 u zadnjih 14 dana).
Molimo vas pratite naše mrežne stranice i stranicu Facebooka, 15. ožujka znat ćemo više o točnom danu održavanja naše Knjižne booke!
Organizacijski odbor Knjižne booke
Vanja Jurilj, Bojana Beata Doko, Jadranka Jurić, Anica Tkalčević, Jerko Stare i Goranka Braim Vlahović
Odgovori
Morate biti prijavljeni da biste objavili komentar.