14. 09. 2014.

Međunarodni stručni skup Dječji odjel – partner obitelji i predškolskoj ustanovi: poziv na sudjelovanje

Mjesto i vrijeme održavanja: Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci, Gundulićeva 6, Vinkovci, petak, 7. studenoga 2014. godine u 10:00 sati

Organizator: Gradska knjižnica i čitaonica Vinkovci

Tema skupa: Dječji odjel – partner obitelji i predškolskoj ustanovi
Organizacijom Stručnog skupa Dječja knjižnica mira, dječji odjel Gradske knjižnice i čitaonice Vinkovci obilježit će i proslaviti 20. obljetnicu dječjeg odjela u sklopu obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige.
Svoje početke Dječji odjel bilježi 1961. godine, no zbog ratnih stradanja 1991. godine u kojima je Knjižnica u potpunosti izgorjela, naglo prestaje i rad Dječjega odjela. Godine 1994., sredstvima koja su donirali UNICEF i Fondacija Soroš te onima prikupljenima prodajom knjige „Hrvatsko ratno pismo“ Dubravke Oraić-Tolić, uređen je Dječji odjel koji tada dobiva ime Dječja knjižnica mira. Idejna začetnica projekta i naziva bila je dr. sc. Đurđa Mesić.

Ciljevi skupa:
– razmjena znanja, iskustava i ideja predavača, dječjih knjižničara i stručnih suradnika o važnosti suradnje dječjih knjižnica s ključnim dionicima u ranom i predškolskom odgoju djece – obitelji i predškolskih ustanova
– prikaz oblika i načina suradnje dječje knjižnice s logopedima, pedijatrima, pedagozima i psiholozima
– istaknuti značaj čitanja od najranije dobi u povezanosti s kampanjom “Čitaj mi!”
– važnost kvalitetne suradnje kulturnih i odgojno-obrazovnih ustanova u kontekstu ranoga odgoja
– pridonijeti međunarodnoj suradnji i prepoznatljivosti u lokalnoj zajednici
– promovirati ulogu knjižničarstva i knjižničara u Republici Hrvatskoj

Programski i organizacijski odbor: Ivana Martinović, Sonja Šimić, Iva Pezer i Emilija Pezer
Na Skupu će predavanjima i izlaganjima na posterima uz domaće stručnjake biti prikazana iskustva i stranih izlagača iz Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine.

Vrsta izlaganja: pozvana izlaganja te predavanja, primjeri dobre prakse u formi izlaganja uz prezentaciju i poster izlaganja.

Pozivaju se svi zainteresirani sudionici da prijave izlaganja, primjere dobre prakse i poster izlaganja.

30. rujna 2014.: Rok za prijave sudjelovanja s izlaganjem i poster izlaganjem

Prijava treba sadržavati ime i prezime predavača, e-mail adresu i naziv ustanove u kojoj je zaposlen te naslov i sažetak izlaganja duljine od 200-250 riječi u .doc formatu.

Prijava sudjelovanja – s izlaganjem i poster izlaganjem – slati na email: ivapezer@gmail.com
2. studenoga 2014.: Rok za slanje gotove prezentacije (.ppt) ili postera u .jpg formatu: na e-mail adresu: ivapezer@gmail.com
Poster u digitalnom obliku poslati na navedeni email ili tiskani poster donijeti prilikom dolaska na stručni skup
Prezentacija treba biti u .ppt formatu i uključivati maksimalno 20 slajdova (uključujući nasovni, uvodni i zaključni), trajanje izlaganja 10 minuta.
Poster: širina 707 mm x visina 1000 mm
10. listopada 2014.: slanje potvrde o prihvaćanju izlaganja i poster izlaganja

15. listopada 2014.: rok za prijavu sudjelovanja bez izlaganja koja treba sadržavati ime i prezime sudionika, njegovu e-mail adresu i naziv ustanove u kojoj je zaposlen

Prijava sudjelovanja – bez izlaganja – slati na email: ivapezer@gmail.com
Sredinom listopada 2014. bit će objavljen Program događanja
Kotizacija: nema kotizacije
Osoba za kontakt: Sonja Šimić, email: sonja@gkvk.hr, mob.: 0989555021
Smještaj sudionika:
Hostel Plus Vinkovci, Ivana Gundulića 39, 32100 Vinkovci, http://www.hostel-plus.hr
Rezervacije na broj telefona: + 385 (32) 332.466 ili mobitela: + 385 (99) 659.8121 ili http://www.hostel-plus.hr/kontaktirajte-nas.html s naznakom za stručni skup knjižničara

Cijena smještaja po sobi i po danu s uključenim PDV-om
Jednokrevetna soba noćenje……………………….187,00kn
Jednokrevetna soba s doručkom…………………..217,00kn
Jednokrevetna soba polu pansion………………….252,00kn
Jednokrevetna soba puni pansion………………….287,00kn
Dvokrevetna soba noćenje…………………………..250,00kn
Dvokrevetna soba s doručkom……………………..310,00kn
Dvokrevetna soba polu pansion……………………380,00kn
Dvokrevetna soba puni pansion……………………450,00kn
Trokrevetna soba noćenje…………………………354,00kn
Trokrevetna sobas doručkom……………………..444,00kn
Trokrevetna soba polu pansion……………………549,00kn
Trokrevetna soba puni pansion……………………654,00kn

U cijenu nije uključena boravišna pristojba koja iznosi 7,00kn po osobi/danu.

Hostel Plus je novosagrađeni objekt i samo se zove hostel, ali je opremljen kao i hotel (svaka soba ima svoju kupaonicu i predsoblje, tv, besplatni internet i dr.) Dodatni sadržaji hostela: restoran, caffe-bar, solariji, dječja igraonica, retro-shop i dr.

Plaćanje troškova smještaja: plaća svatko pojedinačno; predračunom (uz navođenje točnih podataka o nositelju troškova: naziv ustanove, adresa ustanove OIB/matični broj ustanove), gotovinom ili karticom
Rezervacije smještaja: sami sudionici pojedinačno se prijavljuju (uz naznaku za stručni skup knjižničara)
ili
Hotel Admiral Vinkovci, Bana Jelačića 6, 32100 Vinkovci, http://www.hotel-admiral.hr/hr
Rezervacije na broj telefona: +385(0)32 332 221, mobitela: +385(0)91 33 222 54 ili na email: info@hotel-admiral.hr.

Cijena smještaja po sobi i po danu

Tip sobe/Vrsta usluge Noćenje s doručkom s PDV-om i boravišnom pristojbom Polupansion s PDV-om i boravišnom pristojbom
Jednokrevetna soba 254,00 kn 289,00 kn
Dvokrevetna soba 350,00 kn 420,00 kn

Prijava u hotel od 13,00h. Odjava iz hotela do 12,00h.
Plaćanje troškova smještaja: plaća svatko pojedinačno; predračunom (uz navođenje točnih podataka o nositelju troškova: naziv ustanove, adresa ustanove OIB/matični broj ustanove), gotovinom ili karticom.
Rezervacije smještaja: sami sudionici pojedinačno se prijavljuju.

Prijavnica

 

Napomena:

Program će biti dodan u ovaj članak čim ga dobijemo!

Odgovori